PODRÓŻE 2018






Jest 26 kwietnia 2018, a ja zaczynam pisać posta, w którym podsumuję wszystkie moje wyjazdy w ciągu tego roku. Będzie powstawał w różnych miesiącach, a jego publikacja będzie miała miejsce pewnie 31 grudnia 😀

update: jest 31 grudnia, a ja właśnie dokańczam notki z różnych podróży, które miały miejsce w tym roku 

update #2 : jest 2 stycznia, więc trochę się spóźniłam z publikacją, ale już dodaję! Miłego czytania xx




1. Madryt

Ludzie pytają się, jak życie w Madrycie, a ja po prostu odpowiem, że takie samo jak w Polsce, tylko wszystko jest w innym języku. Przez tydzień mieszkałam u rodziny hiszpańskiej, chodziłam do szkoły, gdzie uczyłam się hiszpańskiego z native speakerami, a na koniec tygodnia musiałam przygotować projekt podsumowujący moją naukę w szkole. 
Trochę zwiedzania, "sesji" zdjęciowych i oczywiście zakupy w Primarku i Zarze ! 





t-shirt ZARA / pants - pull&bear / jacket ZARA / shoes - Nike Air Foirce 1


raincoat - ZARA / t-shirt - second hand / sunglasses - Primark








2. Hamburg 

więcej 

Nie ma to jak rzucić szkołę w trakcie roku szkolnego i wyjechać sobie na koncert z , przyjaciółką. Zorganizować sobie dłuższy weekend tylko po to, żeby zobaczyć idola i spełnić marzenie. Uwierzcie, że "rockowy" koncert artysty pod koniec marca dodaje sił do nauki gdy już się powróci do swojego miejsca zamieszkania. Polecam takie wyjazdy mocniutko!





<----- więcej 




więcej 





3. Berlin



W tym roku zaszalałam z koncertami. Tym razem wybrałam się do Berlina 20 kwietnia na koncert Nialla Horana (tego blondynka z 1D, jakby ktoś go jeszcze nie kojarzył :), który miał się odbyć 21 kwietnia. 
Uwierzcie, że taki weekendowy wypad z przyjaciółką na koncert swojego wspólnego idola, to najlepsze, co może się wydarzyć podczas ciężkiego roku szkolnego. 
Ten wyjazd był zdecydowanie potrzebny. 
Czekałam na niego pół roku i wszystko poszło zgodnie z planem. 
Jak się czuje osoba, która spotkała swojego tego jedynego, najbardziej inspirującego ją idola?

Najszczęśliwsza na całym świecie. 








 
 



4. Toruń 





(BANG!) 

Fajnie było tam powrócić... Miałam szansę ostatnio być w Toruniu w 2010 roku, jeżeli dobrze pamiętam. Zawsze lubiłam to miasto, ze względu na ładny rynek, ale także kultowe pierniki. Pan Mikołaj Kopernik zawsze był przeze mnie doceniany. 
Jedne z najpiękniejszych miast w całej Polsce, moim zdaniem.



5. Holandia




więcej
Uwaga, kolejne marzenia spełnione. 
Pobyt w Amsterdamie, a dokładniej zakwaterowanie się w jednorodzinnym domku na holenderskich wsiach było czymś o wiele lepszym niż zwykłym mieszkaniem w hotelu. 
Wyobrażacie sobie, że wstajecie rano, a za oknem widzicie farmę i pole na której pasą się krowy i owce? Czysta arkadia.

Nie potrafię stwierdzić, co okazało się lepsze. Koncert Nialla (znowu) czy sam Amsterdam i ludzie poznani na koncercie. 



jeszcze więcej!



Totalnie się zakochałam w atmosferze Amsterdamu panującej w samym sercu miasta, ale też tej z obrzeży centrum. Nie widziałam chyba bardziej zielonego miasta na ziemi. 
Mam wrażenie, że ono błyszczy perfekcją, spokojem i sielanką.

Inne wrażenie wywołał na mnie Rotterdam, który średnio mi się spodobał ze względu na dziką mieszankę stylów architektonicznych, co niezbyt przypadło mojemu gustowi. 
tutaj znajdziecie więcej na ten temat :)






6. Gdynia 






Od lat chciałam wyjechać na festiwal z gronem najbliższych mi osób. W 2018 roku nam się to udało, jak wiele innych rzeczy, które udało nam się zrealizować z przyjaciółkami. 
Wykupiłyśmy wstęp na tylko jeden dzień, 7 lipca, czyli dzień, w którym grał Bruno Mars, Post Malone i Dawid Podsiadło czyli najważniejsi dla nas wykonawcy.



Postanowieniem na 2019 jest wykupienie pakietu na 4 dni, więc... Życzcie nam powodzenia!



7. Gdynia + Jantar 

Nieważne, czy pojechałabym do Australii, na Sri Lankę czy Wyspy Zielonego Przylądka, nigdzie indziej nie można poczuć tego cudownego klimatu Bałtyku i miasteczek położonych najbliżej morza. Uważam, że wakacje bez odwiedzenia Gdyni, czy Jantara, miasteczka położonego niedaleko Stegny nie należałyby do prawdziwych wakacji.




więcej

8. Grecja

Sam kontynent odwiedziłam aż 11 razy w moim całym krótkim życiu, jednak to właśnie ta wyspa przykuła moją uwagę najbardziej i stała się chyba najbardziej imponującą. Post o niej pojawi się wkrótce, pewnie będzie ich kilka, ponieważ dwa tygodnie w tak cudownym miejscu zasługują na szczególną uwagę :D






9. Hamburg, Berlin 

Powróciłam tam na kolejny koncert! Dużo zawdzięczam tutaj mojej rodzinie zamieszkałej właśnie tam, ponieważ mogę powracać kilka razy w roku do miasta, w którym leży 1/3 mojego serca aaa!









Jak pisałam w poście z 2017 roku, że muszę zobaczyć Against The Current ponownie tak też zrobiłam i wybrałam się na koncert. Był lepszy niż tamten ze względu na nowszą muzykę i atmosferę całej trasy. Pozostawili za sobą w mojej pamięci mnóstwo wspomnień i emocji z 7 października, mam nadzieję, że zobaczę ich całkiem niedługo!

Oprócz tego, udało mi się dokładnie zmierzyć Hamburg wzdłuż i wszerz z moją przyjaciółką, przyjrzeć mu się dokładnie i pozwiedzać najważniejsze miejsca. Vasco de Gama plac był skąpany w barwach jesieni, to było coś innego niż Hamburg w marcu, gdzie było kompletnie 
łyso i szaro. 








Zahaczyłyśmy też o Berlin, w którym czekałyśmy na przesiadkę do innego buda o 23 wieczorem, a także o Frankfurt, którego niestety nie udało nam się dokładnie zobaczyć :(






pants - ZARA / hoodie - bershka / shoes - converse
Ten rok należał do tych najszczęśliwszych pod względem podróży i spełnionych marzeń, sama nie sądziłam, że los w tym roku tak się do mnie uśmiechnie i będę miała otwarte drzwi do zrealizowania moich celów!

A Wy gdzie dokąd podróżowaliście?

Życzę Wam spełnionych marzeń w 2019, mam nadzieję, że okaże się dla Was lepszy niż ten rok pod każdym względem, życzę nowych wspaniałych rzeczy i wyzwań, których każdy z nas się wkrótce musi podjąć! 

Do zobaczenia xx 




Share:

20 komentarze

  1. Zazdroszczę, że tak dużo zwiedziłaś. Oby rok 2019 obfitował w kolejne podróże.
    Zaciekawił mnie Twój komentarz pod moim sylwestrowym postem. Dlaczego mnie 'podziwiasz', za wstawianie takich zdjęć? Nie są one jakieś nadzwyczajne, chyba że odbieram to inaczej. Będę wdzięczna za odpowiedź, bo na prawdę jestem ciekawa.
    Pozdrawiam
    www.bitherphobia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogę Ci tylko pozazdrościć takich wyjazdów i spełniania wszystkich marzeń! Ja niestety w tym roku nie mogłam sobie pozwolić na żądne wyjazdy ze względu na ciążę i jej zły stan :( 2019 rok także spędzę u siebie bo z takim niemowlakiem to raczej nie da rady gdziekolwiek się wybrać :( Jednak tobie życzę jeszcze więcej pięknych i magicznych wyjazdów!
    Zapraszam też do mnie :) https://rnawrocka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, ile wyjazdów ;) Pozazdrościć! Mi marzy się wyjazd do Holandii!

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hamburg i Berlin mam zamiar odwiedzić.
    Grecję uwielbiam. Jest prześliczna.

    Serdecznie pozdrawiam.

    https://farbowane-podroze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wow, widzę że u Ciebie też ciekawie! Masz nowego czytelnika :)

      Usuń
  5. Wow, sporo tych podróży. Najwięcej koncertów, których ci zazdroszczę. W tym roku planuję wiele podróży, w końcu czekają mnie najdłuższe wakacje życia po maturze!
    Powodzenia w 2019
    POCZYTAJ ZE MNĄ

    OdpowiedzUsuń
  6. Rok był na prawdę super jeśli chodzi o podróże. Nie jedna osoba mogłaby Ci pozazdrościć. Życzę Ci żeby w 2019 roku również udało Ci się tyle zwiedzić i spełniać marzenia.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę dużo miejsc odwiedziłaś! Ja byłam w tym roku w Chorwacji i Wrocławiu :) Bardzo bym chciała zobaczyć Grecję :)

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Marzy mi się Grecja jeszcze nigdy nie byłem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też w tym roku odwiedziłam Hiszpanię i Grecję! Bardzo podobają mi się zdjęcia z Holandii, zwłaszcza tulipany.
    pozdrawiam, mvrtyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo podróżowałaś :D Można tylko pozazdrościć :D
    Z chęcią odwiedziłabym Grecję *.*
    Życzę Szczęśliwego Nowego Roku 2019! Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Podróży naprawdę sporo. Najbardziej zazdroszczę Ci Madrytu oraz Grecji :)
    Pozdrawiam
    FotoHart Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne podsumowanie! :)
    Podróże są niezwykłe. Uwielbiam poznawać nowe miejsca, kultury i ludzi je tworzący. Najpiękniejsze jest uczucie, kiedy człowiek dobrze i bezpiecznie się czuje w całkowicie nieznanym mu dotąd miejscu.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak! może to oznaka, że powinno się tam zamieszkać? :D

      Usuń
  13. Marzy mi się ta Holandia, a do Grecji to mogłabym wracać wiele razy. Zwłaszcza, że tworzy ją tyle wysp i miejsc na kontynencie, że za każdym razem można zobaczyć coś nowego.
    Super, że mogłaś pomieszkać w Hiszpanii, też chciałabym mieć taką możliwość poćwiczenia hiszpańskiego + tyle koncertów to też super sprawa :)

    Nicolestraveljournal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja, na tą chwilę podróżuję po Polsce. I nie zacznę podróżować w inne miejsce dotąd, dopóki w Polsce nie zobaczę wszystkiego, co warte zobaczenia.

    OdpowiedzUsuń
  15. i am ERIC BRUNT by name. Greetings to every one that is reading this testimony. I have been rejected by my wife after three(3) years of marriage just because another Man had a spell on her and she left me and the kid to suffer. one day when i was reading through the web, i saw a post on how this spell caster on this address AKHERETEMPLE@gmail.com have help a woman to get back her husband and i gave him a reply to his address and he told me that a man had a spell on my wife and he told me that he will help me and after 3 days that i will have my wife back. i believed him and today i am glad to let you all know that this spell caster have the power to bring lovers back. because i am now happy with my wife. Thanks for helping me Dr Akhere contact him on email: AKHERETEMPLE@gmail.com
    or
    call/whatsapp:+2349057261346










    i am ERIC BRUNT by name. Greetings to every one that is reading this testimony. I have been rejected by my wife after three(3) years of marriage just because another Man had a spell on her and she left me and the kid to suffer. one day when i was reading through the web, i saw a post on how this spell caster on this address AKHERETEMPLE@gmail.com have help a woman to get back her husband and i gave him a reply to his address and he told me that a man had a spell on my wife and he told me that he will help me and after 3 days that i will have my wife back. i believed him and today i am glad to let you all know that this spell caster have the power to bring lovers back. because i am now happy with my wife. Thanks for helping me Dr Akhere contact him on email: AKHERETEMPLE@gmail.com
    or
    call/whatsapp:+2349057261346

    OdpowiedzUsuń


jeśli post Ci się spodobał, zaobserwuj, lub napisz , co o nim myślisz! :)