ZUZANNA ZYGMUNT DRESS






Zuzanna Zygmunt to polska, początkująca projektantka, która realizuje swoje projekty w duchu zrównoważonej mody. Niewątpliwie jej marka wydaje mi się czymś nowym na polskim rynku mody. Moda cały czas się rozwija, pomysły na projekty są coraz dziwniejsze i zaskakujące. Co raz częściej pojawiają się nowe nazwiska twórców, czy marek vintage, ponieważ część ludzi otworzyła oczy i zobaczyła, że mamy do czynienia z kryzysem globalnego ocieplenia. 


Sukienki i bluzki uszyte przez Zuzannę należą do tego typu ubrań, które, moim zdaniem zakłada się tylko na specjalne okazje. Tutaj mamy do czynienia z marką, której miłośnicy będą uwielbiali delikatność i osobliwość. Sposób uszycia sukienki przypomina bajkę, materiał wydaje się być przepiękną firanką - jest delikatnie cienki, dlatego nie wyobrażam sobie noszenia podobnych kreacji na codzień. 

Zuzanna jest w trakcie tworzenia kolejnej kolekcji, odwiedźcie proszę jej stronę, żeby zapoznać się z twórczością projektantki - niekoniecznie w celu zakupów, ale może inspiracji, jeżeli jesteście entuzjastami mody i poszukiwaczami nowego stylu. 


















Notka ode mnie:

Zniknęłam i pojawiam się po dłuższym czasie, ponieważ po raz pierwszy od dłuższego czasu czuję, że w moim życiu jest coś ustabilizowane. Klasa maturalna, matura, pandemia, studia i wakacje bez wyjazdów były... dosyć niespotykane. 
Znalazłam swoje miejsce, studiuję Zarządzanie i Design w Modzie na angielskiej uczelni i czuję, że mam chęć tu działać. 
Niebawem więcej materiału. 
Uważajcie na siebie xx











































Share:

24 komentarze

  1. Piękne zdjęcia :) życzę powodzenia na studiach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna sukienka i piękna sesja! Powodzenia na studiach! Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wolna jak ptak - takie skojarzenie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hey dear! Loved your post and allready followed your blog, i want invite you to visit and follow my blog back <3 Your photos are amazing!!

    www.pimentamaisdoce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacja. Piękna sukienka

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie się prezentuje ta sukienka, zdjęcia wyszły rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiele tutaj interesujących i ważnych informacji.

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się taka stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem zachwycona tą stylizacją.

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się taka stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem zachwycona tą rewelacyjną sukienką. Prezentuje się niesamowicie jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny wpis! Super stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawie wygląda sukienka o takim kroju

    OdpowiedzUsuń
  14. Zachwyciła mnie ta sukienka. Jest idealna na wiele okazji.

    OdpowiedzUsuń


jeśli post Ci się spodobał, zaobserwuj, lub napisz , co o nim myślisz! :)