PAPROCKI&BRZOZOWSKI #FIRSTTIME 23.11.18






23 listopada w Warszawie miała miejsce premiera najnowszej kolekcji Marcina Paprockiego i Mariusza Brzozowskiego. Był to pierwszy pokaz mody który zrobił na mnie tak ogromne wrażenie. Zakładam więc, że nie bez powodu nazywał się "First Time" 😀



Już odkąd projektanci zapowiedzieli datę pokazu, była ona owiana tajemnicą. Żaden z gości nie spodziewał się, co przygotowali dla nas Paprocki i Brzozowski. 


Ku mojemu zdziwieniu był to pokaz pięknych sukni ślubnych. Zaprezentowały je zniewalające modelki w akompaniamencie Wyrzyskiego Chóru Męskiego. 
Pomimo tego, że sam pokaz trwał do 20 minut, był utrzymany w niesamowitej atmosferze sprzyjającej kolekcji "First Time".



Pokaz kolekcji First Time Paprocki & Brzozowski
Pokaz kolekcji First Time Paprocki & Brzozowski

Pokaz kolekcji First Time Paprocki & BrzozowskiPokaz kolekcji First Time Paprocki & BrzozowskiPokaz kolekcji First Time Paprocki & Brzozowski





Jak widzimy projekty zostały utrzymane w pastelowej kolorystyce bieli i różu, jednak nie zabrakło także miejsca na kreacje w czarnych barwach. Inspirującym dodatkiem, a także elementem oddającym delikatność stylizacji pozostały jasne kwiaty przyczepione do głów modelek. 



paprocki&brzozowski


Kolekcja wywarła na mnie niesamowite wrażenie. Pokaz mody Marcina Paprockiego i Mariusza Brzozowskiego był dla mnie spełnieniem marzeń. Już od kilku miesięcy jestem wielką fanką ich kreacji. 
Swoją obecność na pokazie wraz z moim przyjacielem zawdzięczam konkursowi perlage water . Dzięki jego wygranej na pewno nie mielibyśmy okazji pojawienia się na takim wydarzeniu 💜

Więcej zdjęć z pokazu znajdziecie na oficjalnej stronie paprockibrzozowski , a także zapraszam na mojego instagrama gdzie znajdziecie relacje z tego dnia!


Czekam na Wasze opinie ;)

Do następnego!










Share:

48 komentarze

  1. Zazdroszczę, że mogłaś oglądać pokaz! Projekty są świetne, także było na co popatrzeć. Na pewno bawiłaś się świetnie :)

    lifebynadien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite kreacje! Nigdy nie miałam okazji być na takim evencie, a bardzo bym chciała.

    Zapraszam na nowy post :-)
    BITHERPHOBIA-Klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zwróciłam uwagę na dobór kolorystyki, odcienie tych kreacji są tak przemyślane i piękne! Wszystko łączy się w całość :) Chciałabym kiedyś uczestniczyć w pokazie mody :)


    Malinowa Kaloria | Blog o walce z bulimią

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale, że mogłaś zobaczyć to wszystko na własne oczy. Przyznam szczerze, że nie wszystkie pokazy i nie wszystkie kolekcje są dla mnie ciekawe, po prostu nie zawsze wpadają w mój gust, ale oglądając zdjęcia stwierdzam, że stroje są przepiękne i można czerpać z nich mnóstwo inspiracji :)
    Pozdrawiam ciepło ♡
    Ayuna

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne kreacje, szczególnie w oko wpadły mi suknie!

    https://redamancyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, widzę że każda suknia jeszcze piękniejsza! Słyszałam o tych projektantach, ale tym razem mnie też zaskoczyli.
    Wiem, że to pewnie nie ten sam poziom sztuki, ale w drodze do szkoły mijam sklep sukien ślubnych i za każdym razem w oknach widoczne są inne kreacje. Cudowne! Od księżniczkowych po nowoczesne.
    Super post!
    POCZYTAJ ZE MNĄ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze mówiąc, ja nimi nigdy nie byłam jakoś strasznie zainteresowana, aż do teraz. teraz kocham je oglądać, to chyba właśnie przez Paprockiego i Brzozowskiego :D

      Usuń
  7. Really Awesome Blog Thanks for Sharing...

    OdpowiedzUsuń
  8. To musiało być niesamowite przeżycie! Gratulacje! :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak super! Jak byłam młodsza, strasznie interesowałam się wszystkim, co było związane z modą (modelami, pokazami, materiałami, projektantami...), ale z czasem ta fascynacja trochę u mnie zgasła, choć do dziś uwielbiam tworzyć różne stylizacje.
    Niektóre suknie są przepiękne. Bardzo lubię takie delikatne, zwiewne, rozłożyste sukienki z koronkami, kwiatami. Piękne projekty :)

    (Odpowiedziałam na twój kom. u mnie na blogu. Mam nadzieję, że moja odpowiedź będzie przydatna :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam przeglądać suknie ślubne, ahhh! <3
    Wszystkie zaprezentowane propozycje są bez wątpienia warte noszenia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kapelusze robią wrażenie! wow

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, ta kolekcja bardzo mi się podoba! :)
    Super, że mogłaś tam być! Gratulacje :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  13. cała kolekcja przypadla mi do gustu, odcienie rozu, bezu- moje klimaty ;)
    swietna sprawa, ze mialas mozliwosc spelnic swoje marzenie i moc ogladac to wszystko na zywo, buziaki kochana

    https://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolekcja świetnie się prezentuje :D Gratuluję możliwości bycia na tym wydarzeniu :D Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna kolekcja :) Sukienki są fantastyczne.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę takiej możliwości. Zawsze marzyłam o pojawieniu się na prawdziwym pokazie mody, ale do tej pory nie miałam okazji. Może w przyszłości.

    Pozdrawiam kochana
    Glamcia

    OdpowiedzUsuń
  17. Niektóre stylizacje bardzo mi sie podobają :P

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Czarny garnitur -cudo! *_*
    Chciałabym kiedyś udać się na pokaz^^
    Pozdrawiam

    https://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Pokaz cudowny <3
    Bardzo chciałabym kiedyś wybrać się na taki pokaz ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: https://zyciowy-kogel-mogel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Na prawdziwym pokazie byłam tylko raz i bardzo mi się podobało.
    pozdrawiam, mvrtyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastyczne stroje, chociaż ja tak modą się nawet nie interesuję


    tanajmniejsza.blogspot.com --> Klik

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczne stroje, chociaż ja tak modą się nawet nie interesuję


    tanajmniejsza.blogspot.com --> Klik

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow, fajnie, że ci się udało być na pokazie! Zwykle gdy widzę ubrania z pokazów mody, to na pierwszy rzut oka nie wiem, co autor miał na myśli haha :D Dopiero po chwili dostrzegam inspiracje w postaci przeróżnych wzorów, kolorów czy fasonów ;) Pozdrawiam ciepło :)

    myslacinaczej29741.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja uwielbiam interpretować myśli projektanta haha, to bardzo inspirujące!

      Usuń
  24. Podoba mi się kolekcja lecz nie wiem czy na którąś z tych rzeczy bym się zdecydowała ;)

    Mój blog CAKEMONIKA

    OdpowiedzUsuń
  25. Podoba mi się jedna sukienka, ale chyba nie odważyłabym się jej założyć.

    OdpowiedzUsuń
  26. Te stroje są niczym z bajki <3
    Pozdrawiam serdecznie ♥
    FotoHart Blog

    OdpowiedzUsuń
  27. Naprawdę zazdroszczę! :) To musiało być wspaniałe przeżycie! Zdjęcia są wspaniałe, kreacje niesamowite! Aż wejdę po więcej na oficjalną stronę <3 Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaak ! W imieniu projektantów zapraszam na ich stronę <3

      Usuń
  28. The collection is really nice. Thanks for sharing.

    OdpowiedzUsuń
  29. i am ERIC BRUNT by name. Greetings to every one that is reading this testimony. I have been rejected by my wife after three(3) years of marriage just because another Man had a spell on her and she left me and the kid to suffer. one day when i was reading through the web, i saw a post on how this spell caster on this address AKHERETEMPLE@gmail.com have help a woman to get back her husband and i gave him a reply to his address and he told me that a man had a spell on my wife and he told me that he will help me and after 3 days that i will have my wife back. i believed him and today i am glad to let you all know that this spell caster have the power to bring lovers back. because i am now happy with my wife. Thanks for helping me Dr Akhere contact him on email: AKHERETEMPLE@gmail.com
    or
    call/whatsapp:+2349057261346










    i am ERIC BRUNT by name. Greetings to every one that is reading this testimony. I have been rejected by my wife after three(3) years of marriage just because another Man had a spell on her and she left me and the kid to suffer. one day when i was reading through the web, i saw a post on how this spell caster on this address AKHERETEMPLE@gmail.com have help a woman to get back her husband and i gave him a reply to his address and he told me that a man had a spell on my wife and he told me that he will help me and after 3 days that i will have my wife back. i believed him and today i am glad to let you all know that this spell caster have the power to bring lovers back. because i am now happy with my wife. Thanks for helping me Dr Akhere contact him on email: AKHERETEMPLE@gmail.com
    or
    call/whatsapp:+2349057261346

    OdpowiedzUsuń
  30. Inspirujący wpis, ciekawie napisane

    OdpowiedzUsuń
  31. Ta relacja jest bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  32. Udział w takim pokazie na pewno był bardzo ekscytującym wydarzeniem.

    OdpowiedzUsuń


jeśli post Ci się spodobał, zaobserwuj, lub napisz , co o nim myślisz! :)