CAMBRIDGE, BRIGHTON 2019



Kiedy 3 lata temu zakochałam się w Anglii, obiecałam sobie, że tam powrócę. Wróciłam, zakochawszy się w niej jeszcze bardziej. 



Tym razem pojechałyśmy w celu zwiedzenia campusów naszych wymarzonych uczelni, ponieważ moim marzeniem jak i Julki po maturze są studia w Anglii. Zakończyło się to jednak fiaskiem, ponieważ nie pojechałyśmy na żaden uniwerek, którym byłyśmy zainteresowane :D

Mieszkałyśmy w Londynie w dzielnicy Stratford, bardzo nowoczesnej. Zakochałam się w niej, słysząc już wcześniej o tym miejscu. Wieżowce, nowoczesne apartamenty, a na dachu każdego z nich ogromny penthouse. Małe lokalne sklepiki, mała rzeczka z mostkiem i siłownia na parterze każdego bloku. Naprawdę chciałabym prowadzić kiedyś takie życie, jak ludzie mieszkający w tamtym miejscu. 



dress - second hand / trousers - bershka / sneakers - Balenciaga Triple S / glasess - theblogshop.pl









Oprócz codziennego chodzenia po Londynie, postanowiłyśmy odwiedzić coś innego. 

Odkąd uczę się angielskiego wiem, że istnieje takie miasto jak Cambridge. Zaskoczyła mnie jego wielkość, bo było naprawdę małe. Mieściło w sobie słynne Cambridge University, wielki park, kanałek i kilkanaście barów. 
Osobiście, nie potrafię sobie wyobrazić swojego życia gdybym miała studiować na tym uniwersytecie, na pewno jest zdecydowanie mniej atrakcyjne niż Londyn czy inne miasta w Anglii. Jednak, przyznaję, że powala architekturą. Jest typowo angielskie i to powoduje, że zachwyca.











Na koniec, Brighton!!!

Słyszałam o tym mieście wiele dobrego. Na inspirujących portalach społecznościowych widzimy niezwykłe zdjęcia zrobione właśnie tam. 
Jest tam cieplej niż w środkowej części kraju, jednak bardziej wietrzenie ze względu na morze północne. 
Brighton Pier mieszczące się na niewielkim pomoście na którym również znajduje się mini wesołe miasteczko przypomina wyglądem i klimatem panującym tam kalifornijskie Santa Monica Pier. Jest po prostu ślicznie.











Warto też wspomnieć, że Brighton jest "stolicą" społeczności LGBT+. Miasto pokazuje, że wspiera ludzi należących do tej grupy poprzez wywieszane tęczowe flagi, czy nawet specjalne ciasta przeznaczone dla nich! W każdy możliwy sposób Brighton stara się pokazać tolerancję do osób różnych raz, mniejszości i innych. To naprawdę cudowne widzieć, że na każdym kroku ludzie tam służą wsparciem i pomocą. 







shirt - second hand/ pants - Bershka / shoes - nike roshe run / belt - Brandy Melville / jewelry - Primark














Share:

32 komentarze

  1. Super, każdy ma takie swoje ulubione miejsce na ziemi. Czasami jeszcze nie odkryte... u mnie na tą porę takim miejscem jest Norwegia.

    Zapraszam na nowy post ♥ Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz.
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Anglia jest naprawdę cudowna. Miałam okazję być dwa lata temu aż na dwa tygodnie! Mieszkałam z moim narzeczonym, jego tatą oraz Panią, której był ten dom. Ta Pani pochodziła z Irlandii, a od jakiegoś czasu mieszkała właśnie w Anglii, w Romfordzie. Przyjaźni się z jego tatą, dlatego postanowiła Nas przenocować u niej w domu :) W dodatku robiła Nam przepyszne lunche i obiady! Mniam.

    Sam Londyn i jego okolice to po prostu było wielkie WOW. Tak samo jak na zdjęciach, a nawet lepiej! Nie mogłam sobie inaczej wymarzyć tego miejsca.

    Studiowanie za granicą? Bardzo ambitnie. Jeśli dobrze czujecie się w języku to jak najbardziej. U mnie koleżanka z gimnazjum obecnie jest w Anglii na studiach i jest przeszczęśliwa, w dodatku poznała tam chłopaka Polaka ;)

    No plany wycieczek lubią się zmieniać to fakt :D Ale przynajmniej wykorzystałyście ten czas na zwiedzenie innych, wspaniałych miejsc!
    Jeśli nie narzucają tolerancji innym to jak najbardziej w porządku. W dzisiejszych czasach warto sobie pomagać i się wspierać. Ale nic na siłę ;)
    Piękne miejsca oraz zdjęcia! Masz cudowny kolorek włosów ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Anglia jest naprawdę piękna i jest w niej mnóstwo miast do zwiedzenia, więc dwa tygodnie to idealny czas, żeby sobie wszystko na spokojnie ogarnąć ;)

      Usuń
  3. Ale super. Och, też mi się marzyly studia w Anglii, ale to było jeszcze w podstawówce haha Bylam w UK parę lat temu, m.in. w Brighton, ale miałam okazję zobaczyć jedynie okolice słynnej plaży i jakoś specjalnie mnie wtedy nie zachwyciło. Po zdjęciach widać, że jednak warto byłoby je bliżej poznać. Londyn jest cudny, uwielbiam jego klimat, ale moje serce wtedy najbardziej zauroczyl Oxford :)
    nicolestraveljournal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Brighton mi się podobało, ale to chyba Cambridge zaskoczyło mnie najbardziej - ze względu na typową angielskość tego miasta, inne też są świetne. Nie miałam jeszcze możliwości zwiedzenia Oxfordu, mam nadzieję, że w przyszłości mi się to uda!

      Usuń
  4. Super wycieczka i najpiękniejsza pamiątka, czyli zdjęcia! *.* Miejmy nadzieję, że jeszcze tam powrócisz! :)
    Zapraszam również do siebie: https://anna-chowaniec.blogspot.com/
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne zdjęcia ! zapraszam Cię również do mnie ,dodałam nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja byłam rok temu w Londynie, Windsorze i Eastbourne. Zakochałam się w klimacie angielskiego morza i chcę tam wrócić! Mega marzy mi się Brighton, także zazdroszczę!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękne widoki :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym tam pojechać, ale póki co nie mam takiej możliwości. Może kiedyś.

    blog youtube

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  10. i am ERIC BRUNT by name. Greetings to every one that is reading this testimony. I have been rejected by my wife after three(3) years of marriage just because another Man had a spell on her and she left me and the kid to suffer. one day when i was reading through the web, i saw a post on how this spell caster on this address AKHERETEMPLE@gmail.com have help a woman to get back her husband and i gave him a reply to his address and he told me that a man had a spell on my wife and he told me that he will help me and after 3 days that i will have my wife back. i believed him and today i am glad to let you all know that this spell caster have the power to bring lovers back. because i am now happy with my wife. Thanks for helping me Dr Akhere contact him on email: AKHERETEMPLE@gmail.com
    or
    call/whatsapp:+2349057261346










    i am ERIC BRUNT by name. Greetings to every one that is reading this testimony. I have been rejected by my wife after three(3) years of marriage just because another Man had a spell on her and she left me and the kid to suffer. one day when i was reading through the web, i saw a post on how this spell caster on this address AKHERETEMPLE@gmail.com have help a woman to get back her husband and i gave him a reply to his address and he told me that a man had a spell on my wife and he told me that he will help me and after 3 days that i will have my wife back. i believed him and today i am glad to let you all know that this spell caster have the power to bring lovers back. because i am now happy with my wife. Thanks for helping me Dr Akhere contact him on email: AKHERETEMPLE@gmail.com
    or
    call/whatsapp:+2349057261346

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam to samo odczucie, byłam w tym roku w Anglii na lekko ponad tydzień i szczerze powiem że trochę miałam mieszane uczucia. Zupełnie inaczej wyobrażałam sobie to państwo ale jak dotarłam do Londynu i troszkę tam pobyłam to sama się zakochałam. Miasto jest cudowne i pełne perspektyw, to co mnie baardzo pozytywnie zaskoczyło to ludzie którzy na każdym kroku są mili i pomocni, nie zauważyłam tam chamstwa tylko każdy nawet w sklepie jest uśmiechnięty i wita cię. Sama myślałam żeby pojechać tam na studia ale są cholernie drogie, więc być może kiedyś uda mi się tam zamieszkać i chociaż trochę popracować?!

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze studiami różnie, zależy jakim rejonem jesteś zainteresowana :). Studia w Londynie są strasznie drogie, fakt, ale jeżeli chodzi o troszkę mniejsze miasteczka w Anglii tragedii nie ma jeżeli chodzi o utrzymanie, pracę znajdziesz bez problemu, a koszty studiów w ogromnej większości pokrywa ci kredyt studencki, który przysługuje każdemy obywatelowi Unii Europejskiej. Potrzeba tylko poczytać, to naprawdę nie jest tak przerażające jakby mogło się wydawać, jeżeli masz jakieś pytania, pisz!

      Usuń
  12. Ciekawy wpis, a zdjęcia po prostu cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się Twój styl pisania

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny tekst! Od roku nie czytałam tak wartościowego i fajnego artykułu.

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny blog! będe częściej tu zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  16. inspirujące wpisy i fajne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  17. wspaniały blok i fajne treści

    OdpowiedzUsuń
  18. Niesamowicie wartościowe informacje. Super

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystko fajnie się komponuje

    OdpowiedzUsuń
  20. Klasyczna ale zarazem bardzo fajna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie się bardzo podoba. Wszystko jest dokładnie jak lubię.

    OdpowiedzUsuń


jeśli post Ci się spodobał, zaobserwuj, lub napisz , co o nim myślisz! :)