FUNKY STYLE // HAMBURG // #2


Od wielu osób słyszę, że paski i kratki mocno się ze sobą gryzą. Podobnie jak zestawienie koloru czerwonego z różowym. 
Jakiś czas temu zaczęłam twierdzić, że wszystko co ze sobą stereotypowo nie współgra, często stanowi dzieło skupiające wzrok ludzi właśnie na tym ciekawym elemencie. 
Zestawienie zwykłej koszulki w paski z koszulą w kratę + przezroczystej kurtki z Zary nazwałabym zestawieniem banalnie niebanalnym. 
Podobnie mogę  określić architekturę Hamburga. Styl budowli jest zwykły, jednak w pewien sposób przykuwa uwagę.




crop top - primark / shirt - tkmaxx / raincoat - zara / pants - primark / sneakers - nike


















Zdjęcia robiła moja przyjaciółka, zapraszam na jej Instagrama:
klik




Napiszcie, co myślicie!

Do następnego posta x







Share:

16 komentarze

  1. Krata i paski? Czemu nie! Bardzo fajnie to wygląda! Również łączenie kolorów, które podobno do siebie nie pasują jest dobrym pomysłem w stylizacjach. Piękne zdjęcia ;)

    around-nadien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia! Stylizacja bardzo fajnie się prezentuje ^^
    Ciekawe połączenie ;) Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz :)
    http://dizzyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz niezwykły styl, super, że sama go tworzysz!
    POCZYTAJ ZE MNĄ

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie spodziewałabym się, że połączenie dwóch przeciwstawnych wzorów może dać taki świetny efekt! Piękne zdjęcia.
    Z chęcią dołączam do grona obserwatorów :)
    Pozdrawiam!
    My blog
    Instagram

    OdpowiedzUsuń
  6. Czerwony z różowym czasami pasuje, zależy od odcieni :)
    Kratka z paskami jednak niekoniecznie. Tutaj także mnie nie przekonuje, lecz nie jest źle :) Może to przez tą nietypową kurtkę? Możliwe :)
    Podoba mi się to porównanie do budowli. W sumie bardzo adekwatne :)
    Widoki są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w końcu odmienna opinia, haha! Dzięki za szczerość x

      Usuń
  7. Nawet bym nie przypuszczała, że krata i paski mogą tak fajnie razem wyglądać :D Może też spróbuję jakoś tak zaeksperymentować!
    Pozdrawiam
    Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie łączyłam kratki i pasków razem właśnie dlatego żeby nie było too much
    ale Tobie ta kombinacja naprawdę się udała ;)

    vanilliowynotes.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. W sumie ja także nigdy nie łączyłam ze sobą kraty i pasów, ale chyba spróbuję bo wygląda to na prawdę fajnie :) Jak się umie coś dobrać to również umie to wyglądać :D


    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawa stylizacja, według mnie wszystko
    pasuje do siebie idealnie, masz wspaniały styl! :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. W sumie całkiem spoko to wygląda, ale chyba jakoś nie jestem przekonana do takiego połączenia :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. A świetnie to wygląda, sama chętnie bym wypróbowała, bo paski u mnie królują, jednak gorzej z kratą, której wcale nie posiadam.

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń


jeśli post Ci się spodobał, zaobserwuj, lub napisz , co o nim myślisz! :)