HAMBURG, NIEMCY 2018







Kilka tygodni temu miałam szansę odwiedzić cudowne miasto, z wielkim portem, charakteryzujące się specyficzną i nowoczesną architekturą budowli. 
Był to mój drugi raz w Hamburgu, tym razem nie przypadkowy. 





Razem z moją przyjaciółką wybrałyśmy się tam na koncert Harry'ego Stylesa, na którego czekałyśmy 9 miesięcy. Udało mi się spełnić marzenie po 6 latach - nadal wydaje mi się to niewiarygodne. 

Przez 4 dni chłonęłyśmy atmosferę, widoki i niezwykłość Hamburga. Nigdy nie byłam przekonana do Niemiec, język mnie strasznie odrzuca, jednak mogłabym tam zamieszkać specjalnie ☇★dla oryginalnego stylu architektury. 

Sami zobaczcie!
















Gdy będziecie kiedyś w jakimś mieście i napotkacie Lasha, koniecznie do niego wejdźcie! Produkty tam są przecudowne!





Napiszcie mi także, czy chcielibyście relacje z koncertu na moim blogu. Napisanie go byłoby dla mnie czystą przyjemnością!
Miłego wieczoru ! 









Share:

5 komentarze

  1. Piękne miejsce, fajnie, że mogłaś jechac na koncert idola!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja właśnie myślałam, że napiszesz tu trochę o koncercie. W takim razie czekam!
    Piękne miasto!
    POCZYTAJ ZE MNĄ!

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem tak piekne miejsca i mam nadzieje, ze uda mi sie tam kiedys dostać :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/03/gray-mint-mint.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem czego bardziej zazdroszczę: wyjazdu do Hamburga czy koncertu Stylesa! Cudowne zdjęcia :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia! Hamburg jest pięknym miastem! Tez chciałabym kiedyś pojechać :)

    around-nadien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń


jeśli post Ci się spodobał, zaobserwuj, lub napisz , co o nim myślisz! :)