' WATCHING THE TULIPS WITHER AWAY, WISHING MY MEMORIES WOULD DIE OUT THE SAME ' #3




Nigdy nie byłam wielką fanką kwiatów. Nie przykuwały mojej uwagi, aż do momentu w którym odwiedziłam Holandię. 




Przejażdżki samochodem mogą wydawać są zwykłe, jednak już takie nie będą gdy zobaczycie ten widok i będziecie musieli się zatrzymać.
Odkryjecie coś nowego i stworzycie cudne wspomnienie, którym będziecie oddychać do końca swoich dni. 

Tym widokiem były pola tulipanów. 








Przysięgam, że nie widziałam ładniejszej rzeczy od tej. Była to zwykła farma, jednak uczucia jakie budziła w środku było czymś nie do opisania. Sposób w jaki tulipany były zasadzone budził podziw przez harmonię i idealność rosnących kwiatów. 

Nie bez powodu stałam tam pół godziny z otwartą buzią i robiłam zdjęcia. 






blouse - h&m / t-shirt - shopeu.hstyles.co.uk / pants - primark / boots - converse


Share:

22 komentarze

  1. Omg! Jedna rzecz zwróciła moją uwagę bardziej niż te piękne tulipany , a mianowicie twoja koszulka z Harrym jejciu jest cudowna *,*

    https://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha też zawsze jak oglądam te zdjęcia, patrzę na nią. Kłania się uwielbienie idola :D
      dzięki!

      Usuń
  2. Zobaczyć pola tulipanów to moje marzenie. Coś pięknego <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojacie, szkoda że czegoś takiego nie można zobaczyć w Polsce :o Cudowne!

    Ankuuls - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  4. To wygląda tak cudownie i magicznie, że wydaje się aż nieprawdopodobne. Byłam kiedyś w Holandii, ale tylko na jednodniową wycieczkę i żałuję, że nie widziałam tam tulipanów.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :)
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne zdjecia :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/07/red-shirt.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne pole tulipanów. Idealne miejsce do uroczych zdjęć <3

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  7. Żółte tulipany to moje ulubione kwiaty od dzieciństwa i nigdy nie zapomnnę ich zapachu, dotyku.. kiedyś muszę się udać do Holandii aby zobaczyć to na żywo!
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie! Kocham tulipany więc chyba zostałabym tam na zawsze :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  9. chociaż od zawsze uwielbiałam te kwiaty, to zakochałam sie od nowa <3

    szyyszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. To robi wrażenie!

    Zapraszam do mnie na bloga, będzie mi bardzo miło jeżeli wpadniesz :-)
    Pozdrawiam i obserwuję! Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Pewnie na żywo wyglądają lepiej niż na zdjęciach. Taki widok zostanie na długo w pamięci.
    Nie uwierzysz, ale zapomniałam o twoim opowiadaniu na wattpadzie. Nie było mnie tam długo, długo. Nadrobię!
    Pozdrawiam, pozeram-ksiazki-jak-ciasteczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. So gorgeous! I love flowers and would absolutely love to get lost in this field.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia! Uwielbiam takie pola kwiatów :)

    Zapraszam CAKEMONIKA

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak to pięknie wygląda na zdjęciach! W rzeczywistości na pewno jest jeszcze ładniej
    :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne miejsce! A pierwsze zdjęcie cudowne :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń


jeśli post Ci się spodobał, zaobserwuj, lub napisz , co o nim myślisz! :)