" HOW DID WE GET INTO THIS MESS GOT SO AGRESSIVE? " #4






Od każdego dobrego fotografa usłyszycie, że powinno się robić zdjęcia w świetle dziennym (naturalnym), ponieważ wtedy efekt końcowy będzie zjawiskowy. 

Nie powinnam być fotografem. 




Kocham robić zdjęcia po ciemku, z fleszem, ponieważ wtedy nasz aparat może idealnie ująć obiekt, na którym nam zależy. To nie wyklucza również tego, że fotografie stworzone o porze dnia są równie zaskakujące jak te o których wspomniałam wyżej. 

Tym razem chciałam zrobić coś innego, więc specjalnie czekałam na zmierzch, żeby móc poprosić kuzynkę, żeby porobiła zdjęcia w tym stylu. 

Nie oczekuję pochwały tego posta, raczej spodziewam się komentarzy z negatywnymi opiniami. 






Ubrania jakie mam na sobie są typowo w stylu festiwalowym, więc dlatego też założyłam ten zestaw na tegorocznego Open'era. Wzrok przyciągają okulary mające rzadki kształt. Są dobrym elementem całej stylizacji, która bez nich nie odnosiłaby tego samego wrażenia. 




blouse - medicine / shorts - Zara / espadrilles - medicie / sunglasses - Primark / 


Zapraszam Was także na mojego snapchata, gdzie będziecie mogli obejrzeć relacje z greckiej wyspy 😄 



Dajcie znać, co myślicie.

Do następnego!






Share:

54 komentarze

  1. Ode mnie negatywnej opinii nie dostaniesz ;) Zdjęcia o zmroku też są bardzo klimatyczne. Ostatnio późnym wieczorem robiłam je na balkonie, więc oświetlała mnie tylko słaba smuga światła z pokoju, jednak efekt był zaskakujący. Twoje zdjęcia również są świetne!
    Pozdrawiam.
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takiego pierwszego komentarza się nie spodziewałam! Dzięki :D

      Usuń
  2. Ostatnie zdjęcie - uwielbiam je! Interesuję się fotografią od kilku lat i bardzo podobają mi się zdjęcia nocą mają swój niezwykły klimat <3!

    https://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zacznijmy od tego, że kazdy fotograf może mieć wlasna wizję zdjęcia - a zdjęcia po ciemku również mogą być niesamowite. Moim zdaniem te zdjęcia są bardzo dobre!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia.

    https://inspiracjepatrycjil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia nocne też mają swój kilmat. Ja tylko rozpaczam nad jakością moich, gdy potrzebuję użyć większego ISO. Ale tak czy siak najbardziej lubię te w świetle zachodzącego lub wschodzącego słońca. Kurczę, jednak oczywista oczywistość, ale jest efekt.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niekoniecznie światło zastane oznacza najlepsze zdjęcia. Mnóstwo fotografii jest przecież robiona po zmrkou czy w studiu i efekty są niesamowite, a lampy nie zawsze muszą imitować naturalne światło dzienne. Trzeba tylko umieć dobrze dobrać oświetlenie i odpowiednio je ustawić.
    Drugą sprawą jest to, że przecież zdjęcia nie zawsze muszą być perfekcyjne. Czasem lepsze jest rozmazane, prześwietlone lub niedoświetlone zdjęcie, czerwone oczy itp., niż perfekcja, jeśli takie zdjęcia będą pamiątką, uwiecznione będą na nich emocje, jakieś miłe chwile z super wyjazdów, wydarzeń itd. :)
    Nie mój klimat zdjęć, ale bluzka jest fajna. Lubię takie lekkie, prześwitujące materiały w połączeniu z gładkimi :)

    nicole's travel journal - moda, podróże & lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię ten klimat jak z magazynu KMag :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wow, jeśli naprawdę tak uważasz, czuję się z siebie dumna

      Usuń
  8. takze lubie robic fotki noca przy uzyciu flesza, jednazke raczej jestem zwolenniczka tych przy naturalnym swietle ;p jak jest lato to korzystam z tego przywileju ;p
    zdjecia bardzo mi się podobaja, bije od nich taka niewymuszona radosc!

    nowy post! https://justemsi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mimo ciemności, zdjęcia wyszły bardzo fajne i szalone :D

    https://natkaopowiada.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zdjęcia ale mogłyby być inne pozycje robione do zdjęć. Pozdrawiam ❤

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie przepadam za tego typu efektem, ale fakt klimat tych zdjęć jest imponujący. Ważne żeby robić to co sami uważamy za najlepsze. c:

    PinkPebble♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia wyszły całkiem ciekawie, tak inaczej, ale to nie znaczy, że źle. Każdy ma prawo wyrażać siebie jak ma na to ochotę :)
    szyyszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe zdjęcia :D
    Takie naturalne :D Świetne są <3

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak jak naturalne dzienne światło daje niepowtarzalność, tak samo nocna atmosfera jest oryginalna. Na inny sposób. Podobają mi się te zdjęcia, chociaż pierwsze wrażenie to: stop! Noc kontrastuje ze światłem i powstaje dzieło.
    Widzę, że dobrze czujesz się przed obiektywem. Super!
    POCZYTAJ ZE MNĄ

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi się wydaje że wszystko zależy po prostu od koncepcji - niektórzy wolą takie zdjęcia, niektórzy takie:) Te wyszły na prawdę genialnie!

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Całkiem fajne wyszły te zdjęcia! :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. To prawda, okulary bardzo przyciągają uwagę. A zdjęcia o takiej porze też mają swój urok. Ja jednak jestem właśnie zwolenniczką zdjęć w świetle naturalnym :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeśli o mnie chodzi to jestem zachwycona tymi zdjęciami. Nic dodać nic ująć, poza tym jednym rozmazanym, ale może ono jest celowe??

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdjęcia po zmroku z fleszem mają super klimat! Ja kocham takie robić :)
    Świetny outfit :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Love your outfit, babe! :) I love your blog and I'm following it and hoping you could follow me back! xoxo

    Blisselly
    Instagram

    OdpowiedzUsuń
  21. Great post <3
    Followed you, I hope you can follow me back <3

    http://makeyourperfectstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Rzeczywiście lepiej zdjęcia wychodzą przy świetle naturalnym.
    Choć przyznam, że te wcale nie są takie złe ;)
    Jak widać każdy ma swoje ulubione "dziwadła".
    Moim zdaniem flesz powoduje, że tak nienaturalnie wychodzimy... No i mój wieczny problem z czerwonymi oczami haha :D
    Ładna stylizacja, rzeczywiście na Openera w sam raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialne foty! Mistrz nocnych zdjęć! Obserwuję i Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  24. Naturalne i spontaniczne zdjęcia są zawsze najlepsze i przekazują więcej emocji niż te ustawiane. Tak trzymaj. Super

    OdpowiedzUsuń
  25. i am ERIC BRUNT by name. Greetings to every one that is reading this testimony. I have been rejected by my wife after three(3) years of marriage just because another Man had a spell on her and she left me and the kid to suffer. one day when i was reading through the web, i saw a post on how this spell caster on this address AKHERETEMPLE@gmail.com have help a woman to get back her husband and i gave him a reply to his address and he told me that a man had a spell on my wife and he told me that he will help me and after 3 days that i will have my wife back. i believed him and today i am glad to let you all know that this spell caster have the power to bring lovers back. because i am now happy with my wife. Thanks for helping me Dr Akhere contact him on email: AKHERETEMPLE@gmail.com
    or
    call/whatsapp:+2349057261346










    i am ERIC BRUNT by name. Greetings to every one that is reading this testimony. I have been rejected by my wife after three(3) years of marriage just because another Man had a spell on her and she left me and the kid to suffer. one day when i was reading through the web, i saw a post on how this spell caster on this address AKHERETEMPLE@gmail.com have help a woman to get back her husband and i gave him a reply to his address and he told me that a man had a spell on my wife and he told me that he will help me and after 3 days that i will have my wife back. i believed him and today i am glad to let you all know that this spell caster have the power to bring lovers back. because i am now happy with my wife. Thanks for helping me Dr Akhere contact him on email: AKHERETEMPLE@gmail.com
    or
    call/whatsapp:+2349057261346

    OdpowiedzUsuń
  26. Super wpis, bardzo fajnie się czyta twojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  27. ciekawe informacje i fajny blog

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny tekst! Od roku nie czytałam tak wartościowego artykułu.

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny tekst! Od roku nie czytałam tak wartościowego i fajnego artykułu.

    OdpowiedzUsuń
  30. Zainteresował mnie ten blog


    OdpowiedzUsuń
  31. świetny ten blog i ciekawe treści

    OdpowiedzUsuń
  32. wartościowy wpis na tym blogu!

    OdpowiedzUsuń
  33. Super inspiracje :) świetny tekst.

    OdpowiedzUsuń
  34. doskonałe ujęcia, świetne oko i wyczucie chwili - nie każdy tak potrafi oddać uczucia na fotografii

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajnie wypada takie zestawienie.

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny i bardzo wartościowy wpis. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń


jeśli post Ci się spodobał, zaobserwuj, lub napisz , co o nim myślisz! :)