PUMPKIN VINTAGE FARM






coat - New Vintage Lady / shirt - second hand / trousers - New Vintage Lady / shoes -Medicine, Converse / jewelry - C&A, Brandy Melville



Nie możesz siebie nazwać entuzjastą mody, jeżeli w szafie nie posiadasz ani jednej rzeczy typu vintage. 

Styl 'vintage' odnoszący się do wszystkiego co nie współczesne, lecz staromodne, nawiązujące do starszego stylu odnalazł swoje miejsce w XXI wieku, będący zafascynowaniem wielu ludzi na świecie.


Osobiście uwielbiam płaszcze 'vintage'. Charakterystyczne w nich są rękawy, odrobinę bufiaste, przypominające krój męskiego płaszcza. Niezwykłe. 
Będą idealnie pasowały do spodni, których nogawki będą szersze, dłuższe i zwiewne. Jednym z istotnych elementów zestawu niewątpliwie będą buty. Converse, czy nieco bardziej eleganckie, dlatego właśnie na zdjęciach mam dwa różne rodzaje.


Całym sercem polecam różne sklepy Vintage. Jednym z nich, moim chyba ulubionym jest New Vintage Lady Store w Warszawie. 

(P.S. rzeczy w tym stylu są też dostępne w second handach, wystarczy tylko dobrze poszukać :)












Napisz na dole, co myślisz ;)

Share:

48 komentarze

  1. Szkoda, że u mnie takiej farmy nie ma

    OdpowiedzUsuń
  2. Moda z poprzednich lat jest kopalnią inspiracji. Uwielbiam łączyć vintage z tym, co bardziej nowoczesne. Ach, chciałabym zobaczyć tę farmę na żywo :)
    nicolestraveljournal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zestawienie tego co vintage i tego co nowoczesne to miód dla moich oczu!

      Usuń
  3. Piękna sesja! sama szukałąm w okolicy takiego ogrodu z dyniami ale nic takiego nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Nice post dear!! Cool pictures!!
    Have a wonderful day! xx

    La ilusión de Nina - http://lailusiondenina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, przepiękne zdjęcia! Cudowne jest to miejsce :)

    http://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne zdjęcia! Żałuję, że ja nie miałam kiedy wybrać się na taką farmę:(
    Zapraszam :)
    ania-el.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia super jednak styl trochę mi obcy. Może warto spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała sesja. Ja płaszcza vintage nie mam ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Làm Thế Nào Để Peel Da Trị Thâm Nám Hiệu Quả?
    Đọc ngay: peel da trị thâm

    Sự Thật Về Peel Da Salicylic Acid Trong Quá Trình Làm Đẹp
    Đọc ngay: peel da bằng acid salicylic

    So Sánh Giữa Peel Da Tảo Biển Và Peel Da Thông Thường
    Đọc ngay: peel da tảo biển hàn quốc

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie cudowne miejsce :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa i oryginalna sesja - jestem na TAK :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się ta stylizacja. Wszystko fajnie ze sobą współgra.

    OdpowiedzUsuń
  13. Oryginalna stylizacja. Akcent kolorystyczny nadał charakteru stylizacji. Jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacja i cała sesja wygląda przepięknie

    OdpowiedzUsuń
  15. Super stylizacja i miejscówka!

    https://www.podrozemaleimniejsze.pl/

    OdpowiedzUsuń
  16. Totalnie piękne i modowe zdjęcie. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się taka stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny wpis. Podoba mi się ten zestaw

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się taka stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystko fajnie się komponuje

    OdpowiedzUsuń
  21. To zestawienie kolorów jest imponujące. Super to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta stylizacja bardzo przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny artykuł. Stylizacja wygląda super

    OdpowiedzUsuń
  24. W tej stylizacji wszystko doskonale ze sobą współgra. Bardzo trafione połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne zestawienie kolorów

    OdpowiedzUsuń
  26. Mnie również to zestawienie oczarowało.

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo efektowne połączenie elegancji z klasycznymi trampkami.

    OdpowiedzUsuń
  28. To połączenie kolorystyczne jest bardzo ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  29. Elegancka a zarazem bardzo ciekawa stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  30. Podoba mi się bardzo taka stylizacja i połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  31. Takie zestawienia jak to są jednymi z moich ulubionych.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawie prezentuje się to zestawienie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Outfit zupełnie w moim guście

    OdpowiedzUsuń
  34. Połączenie eleganckich ubrań z sportowymi butami bardzo fajnie wyszło. Super jest ta stylizacja.

    OdpowiedzUsuń


jeśli post Ci się spodobał, zaobserwuj, lub napisz , co o nim myślisz! :)